انجمن مدیران ساختمان

5412
آتش سوزی ساختمان در حال ساخت در سعادت آباد
تاریخ : 1398/2/2 10:33:0 کد خبر : 5412
آتش سوزی یک ساختمان در حال احداث در سعادت آباد، نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.
آتش سوزی ساختمان در حال ساخت در سعادت آباد
به گزارش پایگاه خبری 125، پس از اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به سرعت آتش نشانان ایستگاه های 25، 58 و خودروی حامل دستگاه تنفسی را ساعت 12:30 روز گذشته به سوی خیابان سعادت آباد، انتهای بلوار فرحزادی، خیابان طاهرخانی اعزام کرد.
نعمت محمدپور افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران با اعلام این که حادثه در یک ساختمان در حال احداث با 6 طبقه منفی رخ داده بود، افزود: در طبقه منفی پنج این کارگاه ساختمانی، یک منبع دو هزار لیتری حاوی گازوئیل دچار آتش سوزی شده بود.
وی افزود: با آتش سوزی این مخزن، دود سیاه وغلیظی بخشی ازفضای این کارگاه ساختمان را فرا گرفته بود و شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان در حال احداث بود.
محمدپور تصریح کرد: آتش نشانان با بستن دستگاه تنفسی در میان دود و آتش وارد طبقات زیرین این ساختمان شدند و پس از یافتن کانون آتش در طبقه منفی پنج با استفاده از لوله های آبدهی و کف مخصوص آتش نشانی به مقابله با آتش سوزی پرداختند و در مدت زمان کوتاهی شعله های آتش را مهار و به طور کامل خاموش کردند.
افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: خوشبختانه این حادثه مصدومیتی برای هیچ کس در بر نداشت.م2
عکس: حمیدرضا خانکشزاده


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=117995