انجمن مدیران ساختمان

5432
نجات پیر زن تنها از میان آتش و دود خانه مسکونی
تاریخ : 1398/2/9 12:11:0 کد خبر : 5432
آتش نشانان بانوی کهنسالی را که در میان دود و آتش منزل مسکونی در محله خزانه بخارایی گرفتار شده بود، نجات دادند.
نجات پیر زن تنها از میان آتش و دود خانه مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، همسایگان با شنیدن صدای فریاد کمک خواهی پیرزن همسایه که در میان شعله های آتش گرفتار شده بود در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 22:15 دقیقه شب گذشته آتش نشانان ایستگاه های 83 و 13 را به فلکه چهارم خزانه بخارایی، کوچه نعیمی اعزام کرد.
داود بختیاری رییس ایستگاه 83 که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یک ساختمان دو طبقه قدیمی ساز در طبقه اول دچار آتش سوزی شده بود و آتش، همه قسمت های طبقه اول و قسمتی از طبقه دوم را فرا گرفته بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان به چندین گروه تقسیم شدند و پس از قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی با استفاده از دستگاه های تنفسی عملیات خود را آغاز کردند.
وی افزود: گروه اول آتش نشانان جستجو در طبقات را آغاز کردند و پیرزن محبوس شده را در طبقه دوم یافتند و به سرعت وی را به خارج از ساختمان منتقل کردند و گروه های دیگر با کمک لوله های آبدهی شعله های آتش را مهار و خاموش کردند.
بختیاری خاطرنشان کرد: در این حادثه بانوی 75 ساله از قسمت دست ها و پاها دچار سوختگی جزیی شده بود که برای انتقال به مراکز درمانی به امدادگران اورژانس تحویل داده شد.
علت این آتش سوزی توسط کارشناسان در حال بررسی است.م7
عکس: منطقه هفت عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118048