انجمن مدیران ساختمان

5434
نجات نوجوان معلول از میان آتش و دود
تاریخ : 1398/2/9 12:43:0 کد خبر : 5434
با تلاش آتش نشانان، پسر نوجوان معلولی که در میان دود و آتش گرفتار شده بود نجات یافت.
نجات نوجوان معلول از میان آتش و دود
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 18:27 دقیقه روز گذشته در پی آتش سوزی منزل مسكونی در دولت آباد، خیابان شهادت، كوچه گودرزی، شهروندان در پی تماس تلفنی با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه 14، 90 و گروه نجات 17 را به همراه خودرو نردبان ایستگاه 14 به محل حادثه اعزام كرد.
توكل رمضانی فرمانده آتش نشانان در این باره گفت: در محل حادثه یك منزل مسكونی دو طبقه دیده می شد كه از آن به عنوان منزل مسكونی و كارگاه استفاده می شد و بر اثر اتصالی سیم برق و ریختن شراره های اتصالی برق بر روی یك مبل شعله ور شده و در حال سوختن بود.
وی افزود: در این حادثه یک نوجوان 17 ساله معلول در داخل ساختمان محبوس شده بود که نیروهای عملیات با رعایت اصول ایمنی و قطع برق و گاز منزل مسكونی با استفاده از یك رشته لوله آبدهی و خاموش كننده دستی مهار شعله های آتش را آغاز کردند و پسر نوجوان را به بیرون از محل حادثه انتقال دادند.
فرمانده آتش نشانان خاطر نشان كرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی در پی نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذكرات ایمنی به ساكنین ساختمان به عملیات خود پایان دادند.م7
عکس: امیر واحدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118052