انجمن مدیران ساختمان

5443
مهار آتش در پارکینگ ساختمان مسکونی
تاریخ : 1398/2/14 10:1:0 کد خبر : 5443
آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی در میدان بهاران با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
مهار آتش در پارکینگ ساختمان مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 15:20 دقیقه روز(پنج شنبه) طی تماس ساکنین ساختمانی مبنی بربروزآتش سوزی در پارکینگ ساختمان، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 65 را به میدان بهاران، خیابان فرد محمدی رهسپارکرد.
به گفته جواد مرادزاده افسر آماده منطقه چهار عملیات؛ در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که در داخل پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه دو واحدی، یک دستگاه خودروی سواری بنز از قسمت موتور دچار آتش سوزی شده وشعله های آتش در حال سرایت به همه قسمت های خودرو بود و تلاش ساکنین این ساختمان برای خاموش کردن آتش بی نتیجه مانده بود.
وی افزود: متاسفانه دراین حادثه و در زمان بروزآتش سوزی پدر(مالک خودرو) و پسر 9 سا له اش هر دو دچار سوختگی از ناحیه کمر، دست و پا شده بودند که آتش نشانان بلافاصله آنان را برای اعزام به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.
مرادزاده تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گازمحل حادثه با استفاده ازخاموش کننده های دستی شعله های آتش را درکمترین زمان ممکن مهار و خاموش کرده و پس از عملیات لکه گیری پایان ماموریت خود را اعلام کردند.
وی با بیان اینکه علت بروز این حادثه ازسوی کارشناسان منطقه چهار در دست بررسی است گفت: آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه و خودرو به عوامل انتظامی محل حادثه را ترک کردند.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118082