انجمن مدیران ساختمان

5446
سقوط مرگبار دختر جوان به چاهک آسانسور
تاریخ : 1398/2/14 14:1:0 کد خبر : 5446
سقوط دختر نوجوان به داخل چاهک آسانسور یک ساختمان 5 طبقه، مرگ وی را رقم زد.
سقوط مرگبار دختر جوان به چاهک آسانسور
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، بدنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر سقوط دختری نوجوان داخل چاهک آسانسور ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ ساعت 20:59 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 89 و گروه امداد و نجات 12 را به سمت خیابان پاسداران، خیابان صالح حسینی، کوچه دولتشاهی اعزام کرد.
محمدرضا افشاری فخر افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای عملیات در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: بنا به اظهار شاهدین دختر نوجوان 18 ساله ای در یک ساختمان 5 طبقه ناگهان از طبقه سوم به انتهای چاهک آسانسور در طبقه منفی یک سقوط کرده بود.
وی افزود: آتش نشانان پس از بررسی و ایمن سازی محل حادثه، به سرعت خود را به انتهای چاهک آسانسور رساندند و دختر نوجوان 18 ساله را که از ناحیه سر به شدت دچار جراحت شده و کاملاً بی هوش بود را با استفاده از تجهیزات نجات به سطح زمین انتقال دادند.
افسر آماده منطقه دو عملیات خاطر نشان کرد: متاسفانه پس از انجام معاینات اولیه توسط عوامل اورژانس مرگ وی در همان لحظات اولیه تایید شد.
افسر آماده منطقه دو عملیات با اشاره به این که علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان در حال بررسی است، ابراز داشت: آتش نشانان پس از دادن تذکرات ایمنی به ساکنان ساختمان و پس از تحویل محل به عوامل انتظامی به عملیات خود خاتمه دادند.م2
عکس: حمیدرضا خانکشزاده


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118092