انجمن مدیران ساختمان

5447
شکار روباه وحشی در پارکینگ منزل مسکونی
تاریخ : 1398/2/15 11:9:0 کد خبر : 5447
روباهی که با ورود به پارکینگ یک ساختمان مسکونی در محله شادآباد تهران سبب ترس و نگرانی ساکنان آن شده بود، توسط آتش نشانان بدام افتاد.
شکار روباه وحشی در پارکینگ منزل مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، وقتی ساکنان یک واحد مسکونی متوجه ورود یک قلاده روباه به داخل ساختمان مسکونی شدند، سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 62 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته به محله شادآباد، خیابان 15 متری اول جنوبی رهسپار شدند.
رضا عزیزی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این مورد ابراز داشت: یك قلاده روباه پس از ورود به یک ساختمان مسکونی، در قسمت پارکینگ این منزل مخفی شد.
وی اضافه کرد: ساکنان در همان لحظات اولیه، این روباه را دیده بودند که وارد ساختمان شده و در میان لوازم و اسباب های داخل پارکینگ پنهان شده بود.
عزیزی با اشاره به اینکه این حیوان موجب ترس و وحشت ساکنان این ساختمان شده بود، تصریح کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل، بی درنگ با استفاده از تجهیزات مخصوص وارد ساختمان شدند و پس از جستجو و زیر و رو کردن لوازم موجود در گوشه و کنار پارکینگ، این روباه را که به شدت ترسیده بود، پیدا کرده و پس از صید آن، از ساختمان خارج کردند و سپس این جانور را برای حفظ و نگهداری تحویل مسئولین پارک پردیسان دادند.م4
عکس: مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118097