انجمن مدیران ساختمان

5466
یک منزل مسکونی در شمال تهران آتش گرفت
تاریخ : 1398/2/22 12:30: کد خبر : 5466
یک آپارتمان در طبقه پنجم ساختمان پنج طبقه مسکونی واقع در خیابان آفریقا عصر روز گذشته دچار آتش سوزی شد.
یک منزل مسکونی در شمال تهران آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، وقوع این حادثه ساعت 18:10 دقیقه دیروز توسط همسایگان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 88، 11 و گروه های امداد و نجات 4 و 3 به همراه خودرو نردبان و کامیونت خاور حامل دستگاه تنفسی به سمت خیابان آفریقا(جردن)، خیابان عاطفی غربی حرکت کردند.
رضا امیری یگانه معاون عملیات منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای عملیات در محل حادثه حضور یافته بود، در این خصوص گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد از طبقه پنجم یک ساختمان مسکونی 5 طبقه آتش در حال زبانه کشیدن است و هر لحظه نیز بر حجم آن افزوده می‌شود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به سه گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل پرداختند و گروه دوم و سوم آتش نشانان نیز با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و با استفاده از لوله‌های آبرسانی، خود را به کانون آتش در طبقه پنجم رسانده و همزمان به جستجو در طبقات برای نجات افراد گرفتار شده احتمالی پرداختند که خوشبختانه هیچ یک از ساکنان ساختمان گرفتار و یا مصدوم نشده بود.
معاون عملیات منطقه سه عملیات با اعلام این که علت بروز این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است، در ادامه ابراز داشت: آتش نشانان با تلاش فراوان موفق شدند این آتش سوزی را مهار کرده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.
لازم به ذکر است که با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و روزه دار بودن آتش نشانان، تلاش آنان برای مهار سریع آتش سوزی، مورد تشویق همسایگان و مردم حاضر در محل شد.م3
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118150