انجمن مدیران ساختمان

5470
فروکش کردن کف پارکینگ و گرفتار شدن خودرو وانت
تاریخ : 1398/2/24 15:33: کد خبر : 5470
آتش نشانان با حضور در پارکینگ ساختمان اداری مسکونی، خودرو وانت را از گودال ایجاد شده در قسمت کف پارکینگ خارج کردند.
فروکش کردن کف پارکینگ و گرفتار شدن خودرو وانت
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 13:15 امروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 14 به همراه گروه امداد و نجات 17 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به شهر ری، سه راهی ورامین، خیابان ابن بابویه رساندند.
سعید نوری خصال فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، در این خصوص گفت: در قسمت پارکینگ یک ساختمان اداری مسکونی، یک دستگاه خودرو وانت نیسان قرار داشت که ناگهان کف پارکینگ فروکش کرده و چرخ عقب این وسیله نقلیه باری در گودال ایجاد شده گرفتار شده بود.
وی با اشاره به اینکه تلاش راننده خودرو وانت برای خارج کردن این وسیله نقلیه بی نتیجه مانده بود، افزود: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، ایمن سازی های لازم را انجام دادند و با استفاده از تجهیزات مخصوص و جرثقیل دستی(تیفور)، خودرو وانت را از گودال ایجاد شده خارج کردند.
این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان در پایان، توصیه های ایمنی را در خصوص تعمیر کف پارکینگ به نماینده ساختمان اداری مسکونی ارائه دادند.م7
عکس: امیر واحدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118164