انجمن مدیران ساختمان

5471
آتش سوزی استودیو عکاسی در خیابان جلال آل احمد
تاریخ : 1398/2/25 14:34: کد خبر : 5471
آتش سوزی در یک ساختمان تجاری اداری چهار طبقه در خیابان جلال آل احمد با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
آتش سوزی استودیو عکاسی در خیابان جلال آل احمد
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اداری، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 77 به همراه تشک نجات، نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل دستگاه های تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 09:40 دقیقه صبح امروز به بزرگراه اشرفی اصفهانی، ابتدای خیابان جلال آل احمد رهسپار شدند.
احمد زاهدی فر رییس ایستگاه 77 آتش نشانی تهران که از همان لحظات اولیه به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه تجاری اداری، با کاربری استودیو عکاسی و فروش لوازم آرایشی اتاقکی به عنوان انبار به وسعت ده متر مربع، طعمه آتش سوزی شده و هنگام رسیدن آتش نشانان دود بسیار زیادی از پنجره های آن به بیرون زبانه می کشید.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با بکارگیری تجهیزات و لوله های آبرسانی مشغول مهار آتش سوزی شدند.
زاهدی فر تصریح کرد: تیم جستجو نیز با پشتیبانی گروه اول به طور همزمان در میان دود و آتش به داخل ساختمان راه یافتند و عملیات جستجو در طبقات این ساختمان را برای یافتن محبوسین احتمالی شروع کردند که خوشبختانه هیچ فردی در ساختمان مشاهده نشد.
رییس ایستگاه 77 بیان داشت: نیروهای عملیاتی با تلاش همه جانبه، شعله های آتش را پیش از سرایت آن به اطراف، مهار و به طور کامل خاموش کردند و با استفاده از فن های فشار قوی دود های انتشار یافته را به بیرون تخلیه کردند.
گفتنی است؛ علت بروز این آتش سوزی، هم اکنون از سوی کارشناسان علت یابی منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران در دست بررسی است.م2
عکس: حمیدرضا خانکشزاده


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118170