انجمن مدیران ساختمان

5472
آتش سوزی منزل مسکونی در اطراف دریاچه خلیج فارس
تاریخ : 1398/2/26 10:36: کد خبر : 5472
آتش سوزی یک منزل مسکونی در میدان ساحل واقع در حوالی دریاچه خلیج فارس(چیتگر) با تلاش آتش نشانان در مهار به موقع آن و نیز نجات ساکنان ساختمان مسکونی به خیر گذشت.
آتش سوزی منزل مسکونی در اطراف دریاچه خلیج فارس
به گزارش پایگاه خبری 125، مولا کشاورز افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: در پی اعلام آتش سوزی در یک ساختمان مسكونی چهار طبقه هشت واحدی، آتش نشانان ایستگاه 114 به همراه خودروی حامل دستگاه تنفسی، ساعت 23:36 دقیقه شب گذشته به سوی محل حادثه در محدوده دریاچه خلیج فارس، میدان ساحل، خیابان مولوی اعزام شدند.
وی افزود: با توجه به واقع بودن این واحد مسکونی در طبقه چهارم ساختمان، آتش نشانان به سرعت با برداشتن لوله های آبدهی و دیگر امکانات مورد نیاز به بالاترین طبقات این ساختمان چهار طبقه مسکونی رفته و ضمن ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی، شعله های آتش را در مدت زمان کوتاهی مهار و خاموش کردند.
کشاورز تاکید کرد: همزمان با مهار آتش، گروهی از آتش نشانان، ساکنان ساختمان را از میان دود و آتش خارج کرده و به فضای باز انتقال دادند.
این افسر آماده آتش نشانی با بیان این که خوشبختانه با اقدام سریع نیروهای عملیات از گسترش آتش سوزی و سرایت آن به اطراف جلوگیری شد، در مورد تعداد مصدومان این آتش سوزی گفت: یکی از ساکنان این ساختمان درجریان این حادثه از ناحیه دست مجروح شد که برای درمان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.
وی علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی ذکر کرد وابراز داشت: آتش نشانان پس از مهار كامل آتش سوزی، دود های انتشار یافته را از داخل ساختمان به بیرون تخلیه کردند.م1
عکس: محمدمهدی هاتف


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118172