انجمن مدیران ساختمان

5481
نجات سگ از میان حوضچه قیر
تاریخ : 1398/2/29 15:44: کد خبر : 5481
یک قلاده سگ که به داخل حوضچه ی مملو از قیر افتاده بود، توسط آتش نشانان از مرگ حتمی نجات داده شد.
نجات سگ از میان حوضچه قیر
به گزارش پایگاه خبری125، در ساعت 16:45 دقیقه روز گذشته، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر افتادن دو قلاده سگ در داخل حوضچه ی قیر، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 104 را به تهرانسر، بلوار گلها، داخل یک مجتمع تاسیساتی اعزام کرد.
محمد جهانگیر زاده فرمانده آتش نشانان اعزامی ؛ بنا به اظهار کارکنان مجتمع تاسیساتی، چهار روز قبل دو قلاده سگ که در ساعات گرم روز در حال پرسه زنی در این محل بودند، ناگهان به داخل حوضچه قیرموجود در این محوطه وارد شدند که براثر شل بودن قیر به داخل آن فرورفته و دیگر نتوانستند از داخل این محل خارج شوند.
این آتش نشان افزود: در بررسی اول مشخص شد که یکی از این سگها بر اثر گرسنگی و تشنگی جان خود را از دست داده ولی سگ دیگرزنده است و همچنان اندک رمقی در بدن دارد.
جهانگیرزاده تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله به جداسازی قیرها از بدن سگ اقدام کرده و طی عملیاتی نفسگیر و سخت و پس از دو ساعت تلاش زیاد موفق شدند که سگ نیمه جان را از داخل حوضچه ی قیر خارج کنند.
شایان ذکر است که نیروهای آتش نشانی پس از انتقال این سگ به ایستگاه آتش نشانی، همزمان با آب و غذا دادن به این سگ، با استفاده از گازوئیل اقدام به جدا کردن قیرها از بدن این حیوان و شستن آن کردند و پس از صرف ساعات زیادی وقت، تمامی قیرها را از پیکر این سگ جدا کرده و به این حیوان زندگی دوباره بخشیدند.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118194