انجمن مدیران ساختمان

5496
فروشگاه لباس در طبقه زیرین مجتمع تجاری آتش گرفت
تاریخ : 1398/3/1 14:43:0 کد خبر : 5496
یک فروشگاه لباس در طبقه منفی یک مجتمع تجاری واقع در میدان سئول دچار آتش سوزی شد.
فروشگاه لباس در طبقه زیرین مجتمع تجاری آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 20:46 دقیقه شب گذشته توسط کسبه مجتمع به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 84، 43 به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی این سازمان به محل حادثه واقع در خیابان شیخ بهایی شمالی، میدان سئول اعزام شدند.
مهدی آشوری افسر آماده منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: یکی از فروشگاه های لباس در طبقه منفی یک مجتمع تجاری طعمه آتش سوزی شد و دود حاصل از آن فضای این فروشگاه و راهروهای این طبقه و سپس تمامی این مرکز خرید را فرا گرفت.
وی ادامه داد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز محل و باز کردن راه دسترسی به محل آتش سوزی، بی درنگ با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی وخاموش کننده وارد فروشگاه شده وشعله های آتش را به سرعت خاموش کردند.
آشوری در مورد این آتش سوزی اظهار داشت: نیروهای به هنگام وارد شدن به محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه سیستم خنک کننده(اسپیلت)، طعمه آتش سوزی شده و شعله های آتش نیز در حال سرایت به اطراف است.
افسر آماده منطقه دو آتش نشانی در ادامه گفت: آتش نشانان به سرعت اقدام به خاموش کردن آتش کرده و همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به سایر فروشگاه ها رفته و تمامی شهروندان را به بیرون هدایت کردند.
وی افزود: خوشبختانه در این حادثه، هیچ یک از شهروندان دچار آسیب و صدمه نشدند و آتش در کوتاهترین زمان ممکن خاموش شد و از سرایت آن به دیگر واحدهای این مرکز خرید جلوگیری به عمل آمد.
آشوری اضافه کرد: آتش نشانان پس از لکه گیری کامل آتش، تذکرات ایمنی لازم را به مالک فروشگاه ارائه کردند و کارشناسان آتش نشانی منطقه نیز دلایل وقوع این حادثه را مورد بررسی قرار دادند.م2



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118233