انجمن مدیران ساختمان

5498
آتش سوزی مغازه پلاستیک فروشی در تهرانسر
تاریخ : 1398/3/4 15:48:0 کد خبر : 5498
آتش سوزی مغازه لوازم پلاستیک در تهرانسر با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.
آتش سوزی مغازه پلاستیک فروشی در تهرانسر
به گزارش پایگاه خبری 125، وقوع این آتش سوزی ساعت 04:00 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 104 را به محل آتش سوزی در خیابان تهرانسر، بلوار شاهد رهسپار کرد.
به گفته یوسف رستمی افسر آماده منطقه چهار عملیات گفت: دراین حادثه یک مغازه پلاستیک فروشی به مساحت 160 متر مربع در طبقه اول ساختمان 5 طبقه، به علت نامعلوم طعمه شعله های آتش شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبدهی شعله های آتش این مغازه را که مملو از اجناس گوناگون بود را مهار و از سرایت آن به قسمت های دیگر این مغازه جلوگیری کردند.
افسر آماده منطقه چهار عملیات خاطر نشان کرد: دود ناشی از آتش سوزی در مغازه پلاستیک فروشی تمامی طبقات ساختمان را فرا گرفته بود که آتش نشانان پس از خاموش کردن این آتش سوزی و خارج کردن اجناس از داخل مغازه، با بکارگیری فن های قوی، دود ها را از داخل مجتمع به بیرون تخلیه کردند.
وی افزود: این حادثه خوشبختانه هیچگونه مصدوم و مجروحی نداشت و کارشناسان آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی و میزان خسارت وارده را در دست بررسی قرار دادند.م4
عکس: ایستگاه 104


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118248