انجمن مدیران ساختمان

5504
ذغال روشن قهوه خانه را به آتش کشید
تاریخ : 1398/3/7 10:37:0 کد خبر : 5504
بجا ماندن ذغال روشن موجب وقوع آتش سوزی دریک باب قهوه خانه در شهرک کیانشهر شد.
ذغال روشن قهوه خانه را به آتش کشید
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، پس از بصدا درآمدن زنگ ایستگاه ۲۱ از سوی ستاد فرماندهی آتش نشانی در ساعت ۰۷:۴۵ صبح دیروز و اعلام آتش سوزی در یک باب قهوه خانه، بی درنگ آتش نشانان این ایستگاه به شهرک کیانشهر، خیابان صالحی راهی شدند.
عباس شاطر معصوم فرمانده ی آتش نشانان اعزامی گفت: نیروهای آتش نشانی بعد از رسیدن به محل حادثه و باز کردن درب قهوه خانه، مشاهده کردند که یکی از تخت ها و پشتی آن دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش درحال سرایت به اطراف است.
وی با اعلام این که احتمال دارد این آتش سوزی به دلیل افتادن ذغال روشن بر روی اجناس قابل اشتعال موجود در این قهوه خانه رخ داده باشد، تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز محل و کشیدن یک رشته لوله ی آب پرفشار آتش نشانی، شعله ی آتش را مهار و خاموش کرده و از گسترش و بروز خسارات بیشتر نیز جلوگیری کردند.
شاطر معصوم تاکید کرد: با اطلاع رسانی بموقع شهروندان شاهد به آتش نشانی، قطعآ از خسارت بزرگ جلوگیری شد که با توجه به ساعت وقوع حادثه و مسکونی بودن اطراف قهوه خانه، امکان محبوس شدن همسایگان نیز وجود داشت.
این فرمانده ی آتش نشانی افزود: تحقیقات دراین خصوص هم اکنون از طرف کارشناسان آتش نشانی در حال انجام است و همچنین پس از ایمن کردن محل و تحویل قهوه خانه به مالک، آتش نشانان به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه بازگشتند.م۸
عکس: محمد فتحی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118267