انجمن مدیران ساختمان

6504
شکستگی کنتور گاز دردسر ساز شد
تاریخ : 1398/3/11 14:49: کد خبر : 6504
شکستگی کنتور گاز در ساختمان مسکونی دو طبقه در خیابان هاشم آباد، لحظات دلهره آوری را برای ساکنان رقم زد.
شکستگی کنتور گاز دردسر ساز شد
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱:۲۰ بامداد امروز در پی تماس ساکنین یک ساختمان دو طبقه ی مسکونی مبنی بر شکسته شدن کنتور گاز، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه ۱۱۳ را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه تیم نجات ۲ روانه ی خیابان هاشم آباد، خیابان نباتی، کوچه ی حیدری شدند.
ابوالفضل ناصری فر فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: در یک ساختمان دو طبقه ی مسکونی به دلیل نامعلوم شکستگی کنتور گاز باعث ایجاد رعب و وحشت شش نفر از ساکنین شده بود.
وی افزود: با توجه به نشت شدید گاز از کنتور، هر شش نفر از ترس انفجار به داخل منزل پناه برده بودند که آتش نشانان با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله پس از قطع گاز از علمک و همچنین قطع برق از کنتور با رعایت نکات ایمنی و حداقل نفرات وارد ساختمان شدند و پس از باز کردن تمام درب و پنجره ها برای خروج گاز، محبوسین را از محل حادثه خارج کردند..
ناصری فر خاطرنشان کرد: پس از خروج تمام ساکنین از ساختمان و معاینه آنها توسط عوامل اورژانس، خوشبختانه حال عمومی همه آنها مساعد اعلام شد و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل آنان به عوامل گاز به عملیات خود پایان دادند.م۸
عکس: آیدین سرور


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118290