انجمن مدیران ساختمان

6517
آتش سوزی آموزشگاه زبان در خیابان ستارخان
تاریخ : 1398/3/18 12:34: کد خبر : 6517
با تلاش آتش نشانان آتش سوزی آموزشگاه زبان در ستارخان به سرعت مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.
آتش سوزی آموزشگاه زبان در خیابان ستارخان
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از طبقه اول یک آموزشگاه زبان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 07:05صبح روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های 77 و 102 را به همراه خاور دستگاه تنفسی به محل حادثه در خیابان ستارخان، نرسیده به چهارراه خسرو، اعزام کرد.
رضا جغتایی افسر آماده منطقه 2 عملیات آتش نشانی در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان دوطبقه اداری- آموزشی با کاربری آموزشگاه زبان دیده می شد که طبقه اول آن به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده بود.
وی افزود: در این حادثه، آتش سوزی به سرعت در حال گسترش و سرایت به داخل ساختمان بود که آتش نشانان عملیات خود را آغاز کرده و همزمان با قطع برق، گاز و ایمن سازی محل حادثه، شعله های سرکش آتش را در کانون آتش سوزی مهار و خاموش کردند.
جغتایی خاطر نشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی جستجوی محبوسین احتمالی را در آتش سوزی به کار بستند که خوشبختانه این آتش سوزی محبوس شده ای در بر نداشت.
گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی لازم به مسوولین آموزشگاه، به عملیات خود پایان دادند.
علت این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.م2
عکس: امیرحسین میرزایی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118324