انجمن مدیران ساختمان

6526
آتش سوزی واحد مسکونی در شهرک ولی عصر(عج) تهران
تاریخ : 1398/3/21 15:46: کد خبر : 6526
یک واحد مسکونی در شهرک ولیعصر(عج) به هنگام نبود ساکنان، شب گذشته دچار آتش سوزی شد وخسارت فراوان مالی برجای ماند.
آتش سوزی واحد مسکونی در شهرک ولی عصر(عج) تهران
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 20:10 دقیقه شب گذشته درپی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی مبنی بروقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاههای 125 و 38 بهمراه تیم نجات 5 را به محل حادثه در شهرک ولیعصر(عج)، خیابان حیدری جنوبی اعزام کرد.
به گفته محمد حسین قربانی افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران، یک واحد مسکونی به مساحت 65 متر مربع در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه تک واحدی، دچار آتش سوزی شد به طوری که هنگام رسیدن آتش نشانان این مکان کاملا شعله ور بود.
وی با اعلام این که شعله های این آتش سوزی درحال سرایت به قسمت های دیگراین ساختمان چهارطبقه بود، افزود: آتش نشانان با قطع جریان برق وگاز محل حادثه، بلافاصله با جستجو درطبقات، به یاری محبوسین احتمالی شتافتند و با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و توانستند در کمترین زمان ممکن، شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کنند.
قربانی بابیان اینکه به دلیل نبود ساکنان در این واحد مسکونی خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، خاطرنشان کرد: آتش نشانان با ایمن سازی منزل مسکونی و ارائه تذکرات ایمنی به اهالی ساختمان و تحویل آن به عوامل انتظامی ماموریت خود را پایان دادند.
گفتنی است که علت بروز این آتش سوزی ازسوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در حال بررسی است.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118361