انجمن مدیران ساختمان

7539
دو مصدوم نتیجه برخورد خودرو با پست برق فشار قوی
تاریخ : 1398/3/26 15:9:0 کد خبر : 7539
برخورد شدید خودرو سواری با پست برق در منطقه شهران واقع در شمال غرب تهران باعث مصدومیت دوسرنشین آن شد.
دو مصدوم نتیجه برخورد خودرو با پست برق فشار قوی
به گزارش پایگاه خبری 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبر وقوع این حادثه، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 74 و گروه امداد و نجات 19 را ساعت 09:30 دقیقه صبح دیروز به محل حادثه در کوی شهران، خیابان طوقانی، خیابان قدس اعزام كرد.
به گفته داوود جعفری فرمانده آتش نشانان اعزامی ؛ یک دستگاه خودرو سواری با دو سرنشین در حال حرکت در منطقه شهران بود که به علت نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف شد و به شدت با دیوار ساختمان پست برق برخورد کرد.
وی اضافه کرد: بر اثر این تصادف، هردو سرنشین خودروی ال 90 دچار مصدومیت شده و به پست برق نیز خساراتی وارد شد.
جعفری ادامه داد: شدت برخورد به حدی بود که برق فشار قوی از ناحیه پست برق به این خودرو نیز منتقل شد و سرنشینان در وضعیت بسیار خطرناک ناشی از برق گرفتگی قرار داد.
این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان به کمک عوامل برق منطقه بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه، سرنشینان مصدوم خودرو را برای مداوا تحویل امدادگران اورژانس دادند.
جعفری خاطرنشان کرد: نیروی نجات پس از جدا سازی خودرو از برق فشار قوی، علاوه بر خارج کردن این دونفر، این وسیله نقلیه را نیز به محل امن انتقال دادند.
گفتنی علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور و همچنین برآورد میزان خسارت وارده به پست برق از سوی عوامل برق منطقه در دست بررسی قرار گرفت.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118401