انجمن مدیران ساختمان

7544
مهار آتش در سونای واحد مسکونی
تاریخ : 1398/3/27 12:16: کد خبر : 7544
آتش سوزی در قسمت سونای یک واحد مسکونی، آتش نشانان را به بلوار مرزداران کشاند.
مهار آتش در سونای واحد مسکونی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، بی درنگ زنگ ایستگاه های 10 و 77 را ساعت 17:30 عصر روز گذشته به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه خاور دستگاه تنفسی، به سمت بلوار مرزداران، خیابان ناهید حرکت کردند.
بهروز قیاسی رییس ایستگاه 25 آتش نشانی تهران در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، در واحد پنجم یک ساختمان 5 طبقه تک واحدی مسکونی، از قسمت سونا طعمه شعله های آتش شده و دود ناشی از آن تمام واحدها را فرا گرفته بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول پس از قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از چند بند لوله آبرسانی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند و همزمان گروه دوم آتش نشانان نیز با جستجو در طبقات، همه ساکنین را از ساختمان خارج کرده و به محلی امن منتقل کردند.
قیاسی خاطرنشان کرد: با تلاش همه جانبه آتش نشانان، آتش سوزی مهار و خاموش شد و واین آتش سوزی خوشبختانه مصدومی در پی نداشت.
گفتنی است؛ آتش نشانان پس از تخلیه دود به وسیله فن های فشار قوی و اطمینان از عدم وجود خطر با ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.م2
عکس: روابط عمومی منطقه دو عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118407