انجمن مدیران ساختمان

7551
مرگ دلخراش کارگر ساختمانی در چاهک آسانسور
تاریخ : 1398/3/29 15:22: کد خبر : 7551
کارگر ساختمانی به هنگام کار در چاهک آسانسور ساختمان 5 طبقه در دست ساخت، جان خود را از دست داد.
مرگ دلخراش کارگر ساختمانی در چاهک آسانسور
به گزارش پایگاه خبری 125, در پی تماس شهروندان با سامانه 125, مبنی بر گیر کردن کارگر در چاهک آسانسور، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 10 صبح امروز بلافاصله گروه امداد نجات 9را به محل حادثه در میدان شکوفه خیابان درودیان، خیابان کرمان، خیابان محبی جنوبی اعزام كرد.
رحمان شکری رئیس ایستگاه 3 سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: بنا به اظهار شاهدان، یک کارگر حدود 30ساله به هنگام کار به چاهک آسانسور سقوط کرده بود.
وی افزود: نجاتگران اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند و به وسیله تجهیزات ویژه نجات، کارگر مصدوم را به سطح پارکینگ منتقل کردند.
وی تصریح کرد: نجاتگران پس از خارج کردن این کارگر از محل حادثه، او را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند که آنان پس از انجام معاینات اولیه پزشکی، متاسفانه مرگ این کارگر را تائید کردند.
شکری خاطرنشان کرد: جنازه این کارگر جهت انجام اقدامات قانونی و انتقال به پزشکی قانونی به منظور بررسی علت مرگ، تحویل نیروی انتظامی شد.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه به دلیل مشخص نبودن طبقه سقوط، زمان و همچنین علت یابی چگونگی بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی و عوامل انتظامی در دست بررسی است.

عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118429