انجمن مدیران ساختمان

7552
یک ساختمان 5 طبقه اداری-تجاری در میدان ونک آتش گرفت
تاریخ : 1398/3/30 11:41: کد خبر : 7552
آتش سوزی در طبقه پنجم یک ساختمان اداری- تجاری، آتش نشانان دو ایستگاه را عصر روز گذشته به میدان ونک کشاند.
یک ساختمان 5 طبقه اداری-تجاری در میدان ونک آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، بی درنگ زنگ ایستگاه های 11، 84 را ساعت 19:15 دقیقه عصر دیروز به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه کامیونت حامل دستگاه تنفسی به سرعت به سمت میدان ونک، خیابان خدامی حرکت کردند.
عباس اعرابی فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزامی در این خصوص ابرازداشت: یک واحد اداری در طبقه پنجم یک ساختمان 5 طبقه تجاری – اداری به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد و دود ناشی از آن تمام واحد را فرا گرفت.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول پس از قطع برق و گاز ساختمان و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از چند بند لوله آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند و همزمان گروه دوم آتش نشانان با جستجو در طبقات، همه ساکنان و افراد حاضر در این ساختمان را به بیرون منتقل کردند.
اعرابی با اشاره به این که این حادثه خوشبختانه مصدومی در پی نداشت، خاطرنشان کرد: این آتش سوزی با تلاش مستمرآتش نشانان مهار و خاموش شد.
این فرمانده آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی را توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی اعلام کرد و گفت: آتش نشانان پس از تخلیه دود به وسیله فن های فشار قوی و اطمینان از عدم وجود خطر، تذکرات ایمنی لازم را به ساکنان و مالکان واحدهای اداری - تجاری ارائه کردند.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118437