انجمن مدیران ساختمان

7555
برگزاری مانور امدادی در یکی از محلات شهرک ولی عصر(عج)
تاریخ : 1398/4/1 11:19:0 کد خبر : 7555
آتش نشانان و عوامل سازمان های خدماتی، امنیتی و بحران منطقه جنوب غرب تهران به طور مشترک در یکی از محلات مسکونی شهرک ولی عصر(عج)، مانور مهار آتش سوزی ها و امدادرسانی به افراد گرفتار در حوادث را اجرا کردند.
برگزاری مانور امدادی در یکی از محلات شهرک ولی عصر(عج)
به گزارش پایگاه خبری 125، نیروهای تیم حریق و نجات ایستگاه 38 درمنطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران به همراه عوامل ستاد بحران شهرداری منطقه 18، گروه های مقابله با حوادث شرکت های گاز، آبفا و برق، امدادگران هلال احمر و نیروهای انتظامی در محل مانور واقع در شهرک ولیعصر(عج)، خیابان اسماعیلی حضور یافتند و با همکاری یکدیگر، نحوه مهار آتش سوزی ها و روش های امداد رسانی به افراد حادثه دیده را تمرین کردند.
حجت قاسمی رییس ایستگاه 38 آتش نشانی، در باره این مانور گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های صورت گرفته، در داخل خیابان و یک باب ساختمان، آتش سوزی رخ داده و تعدادی از افراد در این ساختمان ها گرفتار شده بودند.
وی افزود: آتش نشانان ابتدا با نصب نوارها و علائم هشدار دهنده، ایمن سازی های لازم را انجام دادند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، آتش سوزی در ساختمان ها را مهار و کاملا خاموش کردند.
وی ادامه داد: همزمان با مانور مهار آتش سوزی ها، گروه امداد و نجات آتش نشانی به همراه عوامل امدادی، عملیات امداد رسانی به افراد محبوس شده را آغاز کردند و پس از انتقال افراد به محل امن، مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.م4
عکس: منطقه پنج عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118444