انجمن مدیران ساختمان

7557
یک کافی شاپ در خیابان حافظ نابود شد
تاریخ : 1398/4/2 12:28:0 کد خبر : 7557
حیاط ساختمان دو طبقه قدیمی که به کاربری کافی شاپ تبدیل شده بود، عصر دیروز به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.
یک کافی شاپ در خیابان حافظ نابود شد
به گزارش پایگاه خبری 125، در ساعت 17:20 دقیقه روز گذشته در پی تماس و درخواست کمک شهروندان از سازمان آتش نشانی مبنی بر مشاهده دود در اطراف ساختمان های خود، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 46، 18 و گروه امداد و نجات یک را به همراه خودروی حامل دستگاههای تنفسی به خیابان حافظ، خیابان شهریار، خیابان خارک اعزام کرد.
سلیمان علی تبار، افسرآماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین باره گفت: محل آتش سوزی حیاطی با وسعت 400 متر مربع بود که متعلق به ساختمانی دو طبقه بود.
وی اضافه کرد:این مکان که به کاربری کافی شاپ تبدیل شده بود به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد و کلیه اجناس و وسایل موجود درآن کاملا در آتش سوخت.
وی با اشاره به خروج دود شدید از محل حادثه و احتمال سرایت آتش به اطراف، تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، ایمن سازی های اولیه را انجام دادند و همچنین یک تیم از آتش نشانان از طریق نردبان های دستی خود را به پشت بام ساختمان رسانده و به کانون آتش سوزی در داخل حیاط مسلط شدند و تیم دیگری نیز از طریق ورود به ساختمان و حیاط با استفاده از دو رشته لوله آبدهی، مهار شعله های آتش را آغاز کرده و پس از گذشت دقایقی این آتش سوزی را مهار و خاموش کردند و موفق شدند از گسترش آتش به اطراف جلوگیری به عمل آورند.
علی تبار با اعلام این که این حادثه مصدومی نداشت، گفت: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی این منطقه در حال بررسی است.م5
عکس: مسلم مویدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118451