انجمن مدیران ساختمان

7558
برگزاری آموزش ارزیابی و مدیریت حوادث مترو در منطقه 1 عملیات آتش نشانی
تاریخ : 1398/4/2 13:56:0 کد خبر : 7558
یک دوره آموزشی "ارزیابی و مدیریت حوادث در ایستگاههای مترو" برای فرماندهان ایستگاه های منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران برگزار شد.
برگزاری آموزش ارزیابی و مدیریت حوادث مترو در منطقه 1 عملیات آتش نشانی
به گزارش پایگاه خبری 125، با توجه به اهمیت موضوع مدیریت حوادث و دستور مدیر عامل سازمان آتش نشانی مبنی بر آموزش فرماندهان به منظور وحدت رویه در پاسخ گویی به حوادث مترو، این دوره آموزشی برپا شد.
بر اساس این گزارش، این دوره با موضوع " ارزیابی حوادث مترو و چگونگی شبیه سازی این نوع حوادث در محل ایستگاه های آتش نشانی" در سه روز متوالی برای همه فرماندهان شیف های سه گانه ایستگاه های منطقه یک عملیات درساختمان(دفتر) مرکزی این منطقه در محل ایستگاه 27 آتش نشانی برگزار شد.
بنا به اظهار محمد دیبا مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، در این دوره، ضمن آموزش تکمیلی برای فرماندهان و نیز بازآموزی موارد گذشته، نیاز هر ایستگاه آتش نشانی برای پوشش مناسب حوادث ایستگاه مترو در محدوده آن، مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: این فرماندهان ایستگاه ها پس از گذراندن این دوره آموزشی در شیفت عملیاتی خود، باید علاوه بربرگزاری کلاس آموزشی مترو و انتقال اطلاعات به آتش نشانان، اقدام به برگزاری مانور نمایند.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118452