انجمن مدیران ساختمان

7561
آتش سوزی منزل مسكونی در خیابان بهمنیار
تاریخ : 1398/4/3 11:11:0 کد خبر : 7561
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان بهمنیار خسارت مالی بر جای گذاشت.
آتش سوزی منزل مسكونی در خیابان بهمنیار
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 13:35 دقیقه ظهر امروز در پی آتش سوزی در یك منزل مسكونی در خیابان بهمنیار، كوچه فرشچیان، شهروندان با سامانه 125 تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی نیروهای عملیات ایستگاه 82 را به محل حادثه اعزام كرد.
داود كلاته فرمانده آتش نشانان در این باره گفت: در طبقه دوم یك منزل مسكونی 2 طبقه، قسمت آشپزخانه آن دچار آتش سوزی شده بود كه با توجه به نبود صاحب خانه درب منزل بسته بود و آتش نشانان به بازكردن درب با استفاده از ابزار مخصوص هیدرولیكی(درب باز كن) مشغول شدند.
وی افزود: نیروهای عملیات با رعایت اصول ایمنی و قطع برق و گاز منزل مسكونی عملیات خود را آغاز كردند و به بازدید و بررسی پرداختند كه مشخص شد مقداری از لوازم آشپزخانه دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به همه قسمت های منزل بود.
این فرمانده آتش نشانی خاطر نشان کرد:نیروهای عملیات با استفاده از یك رشته لوله آبدهی توانستند شعله های آتش را مهار كرده و به طور كامل خاموش نمایند.
كلاته بیان داشت: با توجه به متصاعد شدن دود بسیار زیاد در محل آتش سوزی، آتش نشانان با استفاده از فن مكانیكی اقدام به تخلیه دود از ساختمان كردند و ضمن ارائه تذكرات ایمنی به مالك و ایمن سازی كامل محل حادثه، عملیات خود را پایان دادند.
گفتنی است: علت این آتش سوزی توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی می باشد.م7
عکس: محمدعلی فریدن فرخ


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118457