انجمن مدیران ساختمان

7562
برخورد پژو با درب پارکینگ حادثه آفرید
تاریخ : 1398/4/3 11:28:0 کد خبر : 7562
برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با دیوار پاركینگ منزل مسكونی در خیابان جوانمرد قصاب، یك مصدوم بر جای گذاشت.
برخورد پژو با درب پارکینگ حادثه آفرید
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 16:32 دقیقه روز گذشته در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با درب پارکینگ منزل مسکونی در خیابان جوانمرد قصاب، خیابان کمیل، خیابان امام خمینی، شهروندان با سامانه 125 تماس گرفتند و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 90 را به محل حادثه اعزام کرد.
بهنام خدابنده لو فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با دو سرنشین خود به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود منحرف شده و با درب پارکینگ یک منزل مسکونی برخورد کرده بود.
وی ادامه داد: بر اثر این حادثه راننده خودو که مردی 18 ساله بود از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شده و دیوار پارکینگ نیز به داخل فرو ریخته و خوشبختانه شخصی در داخل آن دچار مصدومیت نشده بود.
وی افزود: پس از بازدید و بررسی های بیشتر معلوم شد این پارکینگ با تغییر کاربری به منزل مسکونی تبدیل شده است که آتش نشانان پس از قطع برق خودرو و منزل مسکونی اقدام به جستجوی محبوسین احتمالی کردند و پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل مصدوم به عوامل اورژانس برای انتقال به مراکز درمانی، توصیه های ایمنی را به مالک ساختمان ارائه کردند.م7
عکس: ابوالفضل کاشی پزها


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118458