انجمن مدیران ساختمان

7571
یک شعبه بانک در خیابان آزادی دچار آتش سوزی شد
تاریخ : 1398/4/4 12:43:0 کد خبر : 7571
ساختمان یکی از شعب بانک در خیابان آزادی بامداد امروز و به هنگام تعطیلی آن طعمه آتش سوزی شد.
یک شعبه بانک در خیابان آزادی دچار آتش سوزی شد
به گزارش پایگاه خبری 125، پس از اعلام این حادثه توسط شاهدان و رهگذران به سامانه 125 در ساعت 3:15 دقیقه بامداد امروز، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 40، 118 و تیم نجات 14 و همچنین خودرو حامل دستگاه تنفسی را یکی پس از دیگری به محل حادثه واقع در خیابان آزادی روانه کرد.
اسماعیل انصاری افسر آماده منطقه پنج عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: هنگامی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، دود و آتش از داخل شعبه بانک خارج می شد و شعله های آتش بخشی از سالن این شعبه را در بر گرفته بود.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه با توجه به وجود اسناد و مدارک بانکی، با استفاده از یک رشته لوله آبدهی با کمترین حد استفاده از آب، شعله های آتش را که سقف کاذب در قسمت بالکن نیم طبقه دوم را دربرگرفته بود، در کوتاه ترین زمان ممکن مهار و خاموش کردند.
انصاری در ادامه ابراز داشت: سقف یولونیتی باعث ایجاد دود غلیظ در محیط شد که بی درنگ این دودهای سیاه به وسیله فن های قوی آتش نشانی تهویه و به بیرون تخلیه شد.
افسر آماده آتش نشانی در خصوص نحوه عملیات مهار این آتش سوزی نیز گفت: در این مکان به تعداد زیاد و قابل توجهی پرونده وجود داشت که با مدیریت صحیح در استفاده از آب برای خاموش کردن آتش، مقدار زیادی از این اسناد از این آتش سوزی مصون ماند.
وی اعلام کرد که علت وقوع این آتش سوزی درحال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی این منطقه در دست بررسی است.م5
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118479