انجمن مدیران ساختمان

7572
ساختمان دو طبقه قدیمی آتش گرفت
تاریخ : 1398/4/4 14:15:0 کد خبر : 7572
یک ساختمان دوطبقه قدیمی که تبدیل به محل تعمیر کولرهای گازی و وسایل خنک کننده شده بود، درساعات اولیه بامداد امروز دچار آتش سوزی شد.
ساختمان دو طبقه قدیمی آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، در ساعت 03:50 دقیقه بامداد امروز به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و اعلام وقوع این آتش سوزی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 33 و 70 را به محل حادثه در مهرآباد جنوبی، خیابان دانشگاه هوایی، خیابان فرحزادی روانه کرد.
به گفته مجتبی دوستی فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک ساختمان دوطبقه قدیمی خالی از سکنه به مساحت تقریبی 80 متر مربع که با تغییر کاربری، تبدیل به محل تعمیر انواع کولرهای گازی و انبار دستگاه های خنک کننده(اسپیلت) و سیلندرهای گاز شارژ این قبیل کولرها شده بود، بنا به علل نامشخصی دچار آتش سوزی شد، به گونه ای که هنگام حضور آتش نشانان در محل این حادثه، شعله های آتش در حال سرایت به دیگر نقاط این ساختمان بود.
وی اضافه کرد: در طبقه دوم ساختمان تعداد زیادی پرنده های زینتی در قفس ها وجود داشت که تعداد کمی از پرنده ها بر اثر دود گرفتگی تلف شده بودند.
دوستی در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان با مشاهده این صحنه، بلافاصله بعد از قطع جریان برق و گاز این ساختمان با استفاده از دو رشته لوله آبدهی، شعله های آتش را خاموش کرده و از گسترش آن جلوگیری بعمل آوردند.
این فرمانده آتش نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات با تخلیه کامل دود و انتقال پرنده ها به محیط امن و فضای باز، محل را به مالک و نیز عوامل انتظامی به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل دادند.
وی علت بروز این حادثه را توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی اعلام کرد و گفت: دراین آتش سوزی به هیچ کس آسیب جانی نرسید.م4



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118481