انجمن مدیران ساختمان

7583
یک واحد مسکونی در ساختمان 10 طبقه آتش گرفت
تاریخ : 1398/4/9 12:6:0< کد خبر : 7583
آتش سوزی آشپزخانه یک واحد مسکونی در ساختمان 10 طبقه واقع در کوی سعادت آباد تهران خسارت مالی بر جای گذاشت.
یک واحد مسکونی در ساختمان 10 طبقه آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 19:35 دقیقه عصر روز گذشته وقوع این حادثه توسط همسایگان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاههای 25، 124 و گروه نجات 3 به همراه خودروهای پشتیبانی تشک نجات، دستگاه تنفسی و خودرو نردبان را به محل حادثه در سعادت آباد، خیابان علامه شمالی اعزام شد.
داود علیاری رییس ایستگاه 124 آتش نشانی در این باره گفت: آشپزخانه یک واحد مسکونی در طبقه پنجم ساختمان 10 طبقه مسکونی به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد.
وی افزود: نیروهای عملیات با رعایت اصول ایمنی و قطع برق و گاز این واحد مسکونی، عملیات خود را آغاز كردند كه مشخص شد مقداری از لوازم آشپزخانه دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال گسترش و سرایت به همه قسمت های منزل بود.
رییس ایستگاه 124 آتش نشانی خاطر نشان کرد: گروه اول نیروهای آتش نشانی با استفاده از یك رشته لوله آبدهی توانستند شعله های آتش را مهار كرده و به طور كامل خاموش کنند و همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به جستجوی محبوسین احتمالی پرداختند که معلوم شد که هیچ یک از ساکنان دراین حادثه محبوس و یا مصدوم نشده بود.
علیاری در ادامه بیان کرد: با توجه به متصاعد شدن دود بسیار زیاد در محل آتش سوزی، آتش نشانان با استفاده از فن مكانیكی اقدام به تخلیه دود از ساختمان كردند و همچنین تذكرات ایمنی لازم را به مالك و ساکنان دادند.
گفتنی است: علت بروز این آتش سوزی در حال حاضر توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.م2
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118507