انجمن مدیران ساختمان

7593
برگزاری مانور عملیاتی آتش نشانان منطقه 4 عملیات در انبار پخش دارو
تاریخ : 1398/4/10 16:32: کد خبر : 7593
آتش نشانان منطقه 4 عملیات با همکاری ارگان های امدادی مانور مهار آتش سوزی را در یک انبار پخش دارو برگزار کردند.
برگزاری مانور عملیاتی آتش نشانان منطقه 4 عملیات در انبار پخش دارو
به گزارش پایگاه خبری 125، نیروهای ایستگاه های 62، 33 و تیم نجات 5 و تانکر آب ایستگاه های 38 و 62 منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران به همراه عوامل ستاد بحران شهرداری منطقه 18، در یک انبار پخش دارو در بزرگراه فتح، خیابان فتح هفتم حضور یافتند و با همکاری یکدیگر، نحوه مهار آتش سوزی و روش های امداد رسانی به افراد حادثه دیده را تمرین کردند.
داوود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی، درباره این مانور گفت: طبق برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته، این آتش سوزی به صورت عمدی توسط فردی در زیرزمین انبار رخ داده و منجر به انفجار شده بود و تعدادی از افراد به صورت فرضی در این ساختمان گرفتار شده بودند.
وی افزود: آتش نشانان ابتدا با نصب نوارها و علائم هشدار دهنده، ایمن سازی های لازم را انجام دادند و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، آتش سوزی در ساختمان را مهار و کاملا خاموش کردند.
قلی زاده تصریح کرد: همزمان با مانور مهار آتش سوزی، گروه امداد و نجات آتش نشانی به نجات جان شخصی که اقدام به ایجاد این آتش سوزی کرده و به بالای منبع آبی گریخته بود را آغاز کردند و پس از انتقال فرد به محل امن، دیگر مصدومان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.م4
عکس: مسعود موثق


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118536