انجمن مدیران ساختمان

7595
یک منزل دو طبقه مسکونی در آتش سوخت
تاریخ : 1398/4/11 14:54: کد خبر : 7595
آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه مسکونی در خیابان خیام با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.
یک منزل دو طبقه مسکونی در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، در ساعت 8:35 دقیقه صبح امروز به دنبال تماس شهروندان با شماره تلفن 125 آتش نشانی و اعلام آتش سوزی در یک منزل مسکونی 2 طبقه قدیمی واقع در خیابان خیام جنوبی، کوچه باغ انگوری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله دو ایستگاه کامل عملیاتی شماره های 4 و 91 را به محل حادثه اعزام کرد.
حمیدرضا جبارزاده فرمانده ایستگاه 4 آتش نشانی در خصوص جزییات این آتش سوزی گفت: یک منزل مسکونی به مساحت 100 متر مربع در دو طبقه به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد که قبل از رسیدن نیرو های امدادی، تمامی ساکنان آن از منزل خارج شده بودند.
وی افزود: آتش سوزی از طبقه اول شروع شد و به سرعت گسترش پیدا کرد، به طوری که شعله های آتش به طبقه بالا نیز رسید.
جبارزاده تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با کشیدن یک رشته لوله آبدهی خود را به کانون آتش رساندند و با استفاده از تجهیزات آبرسانی مشغول خاموش کردن آتش شدند.
این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: پس از مدت کوتاهی آتش با تلاش نیروهای آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد و درادامه نیز عملیات لکه گیری کامل و تخلیه دود از ساختمان انجام و هم چنین ضمن ایمن سازی محل، تذکرات ایمنی لازم به ساکنان و همسایگان ارائه شد.
وی با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: این حادثه هر چند آسیب جانی نداشت اما خسارات مالی زیادی بجای گذاشت.م5
عکس: منطقه دو عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118541