انجمن مدیران ساختمان

7599
حمایت دادستان از آتش نشانان در اجرای ایمنی شهری
تاریخ : 1398/4/12 14:45: کد خبر : 7599
در دیدار تعاملی مسئولین منطقه شرق تهران با دادستان عمومی و انقلاب(سرپرست دادسرای ناحیه 8 تهران) مسائل ایمنی و نا ایمنی های منطقه شرق تهران مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.
حمایت دادستان از آتش نشانان در اجرای ایمنی شهری
به گزارش پایگاه خبری 125، در این نشست پیرامون مشکلات و مسائل پیش روی متولیان ایمنی شهر و نیز اولویت های ایمنی امروز شهر تهران بحث و تبادل نظر شد.
بر اساس این گزارش، در خلال این نشست ضمن اعلام آمادگی دادستانی شرق تهران درخصوص پیگیری قاطع و مستمر مسائل مرتبط با ناایمنی ها، حمایت حداکثری دادستانی در رابطه با اجرای قوانین ملاک عمل ایمنی در حوزه های شهری و ساختمانی و نیز ایجاد فضای ایمن برای زندگی بدور از دغدغه ایمنی برای شهروندان تاکید شد.
امین کروبی سرپرست پیشگیری منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این خصوص اظهار داشت: درمحدوده سرزمینی منطقه شرق پایتخت برخی حوادث پرتکرارعمدی و غیر عمدی از قبیل آتش سوزی پوشش های گیاهی درارتفاعات، مشکلات ناشی ازفصل گرما و مصرف بیش از حد برق و قطع مکرر برق و نیز ازکارافتادن آسانسور ساختمان ها و همچنین مرگ خاموش وجود دارد که بایستی با حمایت قانونی با آن مقابله شود تا از بروز این گونه حوادث در سطح منطقه جلوگیری به عمل آید.
وی افزود: دراین راستا لازم است علاوه بر ارائه راهکارها به منظور ارتقا ء فرهنگ ایمنی با ابعاد پیشگیرانه و ضرورت ایمنی اماکن تجمعی از قبیل مدارس، مساجد، بیمارستان ها، مراکز خدماتی مختلف دولتی و عمومی و همچنین ضرورت بالابردن سطح آموزش عمومی و آگاهی های شهروندی در خصوص موارد ایمنی، از منظر حقوقی نیز باید تمامی مسائل ایمنی، پیگیری شده و متولیان ایمنی از حمایت قانونی و نیز نهادهای قضائی برخوردار باشند.م6
عکس: منطقه شش عملیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118550