انجمن مدیران ساختمان

7610
آتش سوزی در پارکینگ متروکه خودروهای اسقاط و مستعمل
تاریخ : 1398/4/16 15:7:0 کد خبر : 7610
با آتش گرفتن علف های خشک در محل نگهداری خودروهای مستعمل و گسترش آن دراین مکان، تعداد 20 خودروی مستعمل طعمه آتش سوزی شد.
آتش سوزی در پارکینگ متروکه خودروهای اسقاط و مستعمل
به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، ساعت 04:54 دقیقه وقوع این حادثه به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بی درنگ با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه شماره 111 به محل حادثه در شهرک دانش، خیابان دانش، کوی فراز روانه شدند.
جلال خلج فرمانده آتش نشانان اعزامی دراین خصوص گفت: ده ها دستگاه انواع خودروی مستعمل و اسقاط در داخل یک پارکینگ متروکه وجود داشت که با گسترش آتش سوزی دراین محل، تعداد 20 دستگاه خودروی اسقاط دچار آتش سوزی شد.
وی افزود: به دنبال آتش گرفتن علوفهای خشک در کنار این پارکینگ، یکی از خودروها طعمه آتش سوزی شد وسپس شعله های آتش به خودروهای دیگر سرایت کرد به طوری که هر آن احتمال داشت آتش به اماکن مسکونی مجاور این مکان نیز سرایت کند.
خلج تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با کشیدن دو رشته لوله ی آبدهی برای خاموش کردن آتش وارد این پارکینگ متروکه شدند و به سرعت مشغول خاموش کردن آتش سوزی علف های خشک و همچنین خودروهای آتش گرفته، شدند.
این فرمانده آتش نشانی با اشاره به این که علت بروز این آتش سوزی در حال حاضر از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه درحال بررسی است، تاکید کرد: دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و آتش نشانان در زمانی کوتاه، شعله های آتش را مهار و خاموش کردند و همچنین با جلوگیری از گسترش آتش به اطراف، همسایگان را از نگرانی درآوردند.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118583