انجمن مدیران ساختمان

7613
آتش سوزی چند دستگاه کولر گازی در ساختمان اداری
تاریخ : 1398/4/17 12:53: کد خبر : 7613
تعدادی کولر گازی در یک ساختمان اداری پنج طبقه در خیابان ملاصدرا عصر دیروز دچار آتش سوزی شد و دود ناشی از آن بخشی از این مجتمع را فرا گرفت.
آتش سوزی چند دستگاه کولر گازی در ساختمان اداری
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 14:59 دقیقه روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی در قسمت پاسیو ساختمانی اداری، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاههای 43 و 84 را به صدا درآورد و آتش نشانان را به میدان ونک، خیابان ملاصدرا اعزام کرد.
به گفته عباس علی گلی رییس ایستگاه 43 آتش نشانی تهران، هنگام رسیدن آتش نشانان درمحل حادثه مشاهده شد که در قسمت پاسیوی طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه اداری، چند دستگاه کولر گازی دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش نیز در حال سرایت به دیگر قسمت های این ساختمان بود.
علی گلی افزود: نیروهای آتش نشانی پس از قطع برق و گاز محل حادثه، به سرعت با لوله کشی در طبقات، خود را به شعله های سرکش آتش رساندند و در کمترین زمان ممکن این آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.
وی با اشاره به این که علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه دردست بررسی است، تصریح کرد: دراین حادثه به هیچ کس صدمه جانی نرسید و آتش نشانان باایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی و نیز تخلیه کامل دود از ساختمان، به ماموریت خود پایان دادند.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118593