انجمن مدیران ساختمان

7618
بالابر ناایمن باز هم حادثه ساز شد
تاریخ : 1398/4/18 14:44: کد خبر : 7618
در حادثه ای دیگر بر اثر سقوط بالابر ناایمن در یک منزل مسکونی، مرد 60 ساله ای مجروح و روانه بیمارستان شد.
بالابر ناایمن باز هم حادثه ساز شد
به گزارش پایگاه خبری 125، به دنبال وقوع این حادثه درساعت 20 شب گذشته و اعلام آن به سامانه 125 آتش نشانی، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه 45 را به صدا درآورد که نیروهای آتش نشانی به سرعت به محل حادثه در شهرک 22 بهمن، خیابان هجرت جنوبی، کوی سروستان 6 اعزام شدند.
علیرضا بابایی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی بروز این حادثه گفت: مرد مسنی شب گذشته قصد داشت با استفاده از بالابرغیراستاندارد و نا ایمن که بر روی نمای بیرونی ساختمان دو طبقه مسکونی نصب شده بود، از طبقه دوم به طبقه همکف برود که ناگهان به دلیل بروز نقص فنی، از بین راه به یکباره به پایین و داخل حیاط این منزل سقوط کرد.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق بالابر و مهار این کابین با استفاده از تجهیزات نجات، این مرد حدودا 60 ساله را که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام اینکه تحقیقات بیشتر در این خصوص هم اکنون توسط کارشناس آتش نشانی منطقه در دست انجام است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ارائه تذکرات ایمنی لازم به مالک منزل و ساکنان آن مبنی برخطرناک بودن این گونه بالابرهای غیر استاندارد، به عملیات خود پایان دادند.م1
عکس: محسن مرادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118603