انجمن مدیران ساختمان

7621
مهار شعله های آتش در خانه مسکونی
تاریخ : 1398/4/19 13:19: کد خبر : 7621
آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان ری، خسارت مالی بر جای گذاشت.
مهار شعله های آتش در خانه مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 21:32 شب گذشته آتش نشانان ایستگاه 3 و 4 را به همراه تیم نجات 9 و خودروی حامل دستگاههای تنفسی به خیابان ری، روبروی بیمارستان بازرگانان اعزام کرد.
رحیم سلیمی فر که از لحظات اولیه در محل آتش سوزی حضور داشت در این باره گفت: یک ملک قدیمی دو طبقه در محل حادثه دیده می شد که طبقه دوم و نیم طبقه بالای آن به کاربری مسکونی تبدیل شده بود.
وی افزود: این ساختمان دچار آتش سوزی شده و دود و شعله زیادی از پنجره های ساختمان به بیرون زبانه می کشید.
سلیمی فر تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز ساختمان در قالب دو گروه عملیاتی با تجهیزات کامل انفرادی وارد ساختمان شدند که یک گروه به سرعت مشغول عملیات آبرسانی و مهار شعله های آتش شد و گروه دیگر نیز عملیات جستجوی محبوسین احتمالی و تخلیه افراد ساکن در ساختمان را بر عهده گرفت.
وی بیان داشت: آتش نشانان پس از دقایقی تلاش، آتش سوزی را به طور کامل مهار کرده و از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان و خسارت مالی بیشتر جلوگیری کردند.
این افسرآماده در خصوص محبوسین این حادثه خاطر نشان کرد: خوشبختانه تمام ساکنین همزمان با رسیدن آتش نشانان از ساختمان خارج شده بودند.
گفتنی است: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پیشگیری منطقه در دست بررسی است.م5
عکس: مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118614