انجمن مدیران ساختمان

7635
سقوط پیمانکار ساختمانی از ارتفاع در محل گودبرداری
تاریخ : 1398/4/23 10:59: کد خبر : 7635
یک پیمانکارساختمانی در محل یک پروژه در دست ساخت بر اثر سقوط از ارتفاع در داخل محل گودبرداری شده، مجروح و روانه بیمارستان شد.
سقوط پیمانکار ساختمانی از ارتفاع در محل گودبرداری
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی اطلاع رسانی این حادثه توسط کارگران پروژه ساختمانی به سامانه 125 آتش نشانی، ستاد فرماندهی این سازمان ساعت یک بامداد امروز نیروهای ایستگاه 2 این سازمان را بی درنگ به محل حادثه واقع درخیابان شهید نامجو، نرسیده به خیابان انقلاب، کوچه شهید حسینی اعزام کرد.
منصور تقی زاده فراهانی افسر آماده منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران با اعلام این که محل حادثه یک پروژه ساختمانی است که به عمق بیش از 4 متر گودبرداری شده بود، افزود: پیمانکار این ساختمان در حال احداث که مردی 38 ساله بود، ناگهان در حین کار ازارتفاع تقریبا 3 متری به داخل محل گودبرداری سقوط کرد.
وی با اشاره به این که این شخص به دلیل مصدومیت شدید قادر به حرکت نبود، تصریح کرد: آتش نشانان ضمن ایمن سازی اولیه محل حادثه، با احتیاط کامل و رعایت نکات ایمنی، پس از مهار و تثبیت کردن شخص برروی برانکارد، با استفاده از نردبان دستی این مصدوم را از عمق محل گودبرداری به سطح زمین منتقل کردند.
این افسرآماده آتش نشانی تاکید کرد: این مصدوم پس از انتقال به خارج محل گودبرداری توسط نیروهای آتش نشانی جهت مداوا و اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.
تقی زاده فراهانی در خاتمه اعلام کرد که علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م6
عکس: محمدرضا نظری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118647