انجمن مدیران ساختمان

7641
کارگاه تولیدی لوستر در آتش سوخت
تاریخ : 1398/4/24 16:18: کد خبر : 7641
آتش سوزی کارگاه تولیدی لوستر در بازار تهران، خسارت مالی بر جای گذاشت.
کارگاه تولیدی لوستر در آتش سوخت
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس کارگران با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 1 و 67 را به همراه خودروی دستگاه تنفسی ساعت 12:41 دقیقه امروز رهسپار خیابان پانزده خرداد غربی، خیابان اکبرنژاد(درخونگاه) کرد.
علیرضا جبارزاده معاون عملیات منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: محل حادثه طبقه اول یک ساختمان 3 طبقه با کاربری مسکونی بود که قسمت حیاط خلوت و قسمتی از واحد مسکونی به مساحت 80 مترمربع به صورت کاملا ناایمن به کارگاه تولید لوستر تبدیل شده بود.
وی ادامه داد: این کارگاه کاملاً شعله ور شده و دود ناشی از آن به سرعت در حال سرایت به طبقات بالاتر بود.
جبارزاده تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق با بکارگیری تجهیزات ویژه و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار شعله های آتش شدند.
وی افزود: نیروهای عملیات در مدت زمان کوتاهی شعله های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و از سرایت آن به طبقات بالاتر جلوگیری کردند.
وی افزود: خوشبختانه در این حادثه هیچکس در داخل کارگاه محبوس نشده بود و نیروهای عملیات پس از اطمینان از نبود خطر، با تحویل محل حادثه به مالک، ماموریت خود را پایان دادند.م5
عکس: مصطفی باقری


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118671