انجمن مدیران ساختمان

7660
مهار زبانه های آتش در انبار لوازم الکتریکی
تاریخ : 1398/4/30 11:57: کد خبر : 7660
آتش نشانان با حضور در محل آتش سوزی انبار لوازم الکتریکی، زبانه های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.
مهار زبانه های آتش در انبار لوازم الکتریکی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵، وقتی شهروندان متوجه بروز این آتش سوزی شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 1 و 46 به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی را ساعت 15:50 روز گذشته به خیابان لاله زار، کوچه مصباح روانه کرد.
امیر هاتفی مدیر منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران که به همراه آتش نشانان خود را به محل حادثه رسانده بود، گفت: یک انبار لوازم الکتریکی حدودا 40 مترمربعی در طبقه منفی چهار یک مجتمع تجاری 9 طبقه، آتش گرفته و دود بسیار غلیظی قسمت های مختلف مجتمع تجاری را در بر گرفته بود.
وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق و گاز را قطع کردند و پس از ایمن سازی کامل، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کرده و آتش سوزی را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.
مدیر منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان و کسبه آسیبی وارد نشد و علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در حال بررسی است.م5
عکس: محمدمهدی خدادادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118713