انجمن مدیران ساختمان

7666
نجات 8 شهروند در آتش سوزی ساختمان مسکونی
تاریخ : 1398/5/2 11:32:0 کد خبر : 7666
آتش سوزی در قسمت اتاق خواب یکی از واحدهای ساختمان مسکونی، نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه کشاند.
نجات 8 شهروند در آتش سوزی ساختمان مسکونی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 14 و 79 به همراه خودرو بالابر هیدرولیکی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 17:02 روز گذشته به محله دولت آباد اعزام شدند.
بهنام ریاضی مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: در یک ساختمان پنج طبقه مسکونی، یک واحد مسکونی در طبقه دوم از قسمت کولر گازی اتاق خواب دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به اتاق های دیگر بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله های آبرسانی عملیات مهار آتش را آغاز کردند.
مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران، تصریح کرد: با توجه به نفوذ دود ناشی از آتش سوزی به راهروهای ساختمان مسکونی و احتمال محبوس شدن ساکنان در میان دود غلیظ، همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و پس از ورود به ساختمان مسکونی، 8 نفر از اهالی ساختمان را به سلامت از راهروها خارج کرند.
ریاضی در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش خود شعله های آتش را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملا خاموش کردند.م7
عکس: حمید امدادی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118731