انجمن مدیران ساختمان

7679
آتش سوزی یک منزل مسکونی در غرب تهران
تاریخ : 1398/5/6 12:12:0 کد خبر : 7679
آتش سوزی یک منزل مسکونی در بزرگراه اشرفی اصفهانی با تلاش آتش نشانان و نجات بموقع ساکنان ساختمان مسکونی به خیر گذشت.
آتش سوزی یک منزل مسکونی در غرب تهران
به گزارش پایگاه خبری 125، سعید غزل چهره فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در پی اعلام آتش سوزی در یک ساختمان مسكونی چهار طبقه تک واحدی به سامانه 125 از سوی همسایگان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 102 را حدود ساعت 11 صبح روز گذشته به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، خیابان اسکندرزاده، نبش خیابان گلستان نهم اعزام کرد.
وی افزود: با توجه به بروز آتش سوزی دراتاق خواب این منزل مسکونی در طبقه دوم، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل حادثه و رعایت اصول ایمنی، شعله های آتش را در مدت زمان کوتاهی مهار و خاموش کردند.
غزل چهره تاکید کرد: همزمان با مهار آتش، گروه دیگری از آتش نشانان برای نجات ساکنان گرفتار در میان دود و آتش به سرعت به جستجو در داخل ساختمان پرداختند که خوشبختانه هیچ کس در داخل ساختمان نبوده و همگی با شروع آتش سوزی، ساختمان را ترک کرده بودند.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که اقدام سریع نیروهای عملیات باعث شد از گسترش آتش سوزی و سرایت به اطراف جلوگیری شود، تاکید کرد: آتش نشانان پس از مهار كامل آتش سوزی، با استفاده از فن های قوی، دودهای حاصله را به بیرون از ساختمان تخلیه کردند.
وی علت بروز این آتش سوزی را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی ذکر کرد وافزود: خوشبختانه این حادثه مصدوم و محبوس شده ای به دنبال نداشت.م1
عکس: امیر احمدی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118753