انجمن مدیران ساختمان

7685
آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک مرتضی گرد
تاریخ : 1398/5/8 15:43:0 کد خبر : 7685
یک منزل مسکونی در شهرک مرتضی گرد، بامداد امروز طعمه آتش سوزی شد که با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد.
آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهرک مرتضی گرد
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده خروج دود از یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 125 را در ساعت 03:22 دقیقه بعد از نیمه شب گذشته به محل حادثه واقع در شهرک مرتضی گرد، خیابان ولیعصر(عج)16 اعزام کرد.
حسن ساعدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک باب منزل مسکونی سه طبقه به مساحت تقریبی 60 متر مربع از قسمت طبقه همکف به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.
وی با اشاره به این که دود غلیظی قسمتی از ساختمان را در برگرفته بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و همزمان با قطع برق و گاز ساختمان به داخل منزل رفته و به خاموش کردن شعله های آتش پرداخته و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.
ساعدی در ادامه اضافه کرد: آتش نشانان درهمان لحظات اولیه، تمامی ساکنین را از داخل ساختمان به سلامت خارج کردند و در ادامه هم پس از ایمن سازی محل و خارج کرددن سیلندرهای گاز مایع از داخل ساختمان، دود های حاصله را به وسیله فن های قوی به بیرون تخلیه کردند.
شایان ذکر است که علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م4
عکس: ایستگاه 125


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118770