انجمن مدیران ساختمان

7688
نمایشگاه فروش خودروهای گران قیمت دچار آتش سوزی شد
تاریخ : 1398/5/8 16:28:0 کد خبر : 7688
یک نمایشگاه خودرو در منطقه سعادت آباد تهران شب گذشته آتش گرفت ولی با تلاش بموقع آتش نشانان از سرایت آتش به خودروهای گران قیمت موجود در این نمایشگاه جلوگیری شد.
نمایشگاه فروش خودروهای گران قیمت دچار آتش سوزی شد
به گزارش پایگاه خبری 125، ساعت 21:35 دقیقه شب گذشته وقوع این حادثه توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاههای 58 و 127 به همراه خودروهای پشتیبانی، تشک نجات، دستگاه تنفسی را به محل حادثه در سعادت آباد، خیابان بهزاد اعزام شدند.
نعمت محمدپور افسر آماده منطقه 2 عملیات آتش نشانی تهران گفت: یک واحد تجاری در طبقه همکف یک ساختمان 5 طبقه اداری - تجاری به علت نامعلومی طعمه آتش سوزی شد.
وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که محل حادثه دفتر انعقاد قرارداد این واحد تجاری واقع در انتهای نمایشگاه به وسعت 70 متر مربع بود که به هنگام رسیدن آتش نشانان کاملا شعله ور شده بود و هرآن ممکن بود شعله های آتش به اطراف و قسمت های دیگر این ساختمان سرایت و گسترش پیدا کند.
محمدپور با اعلام این که نیروهای عملیات با رعایت اصول ایمنی و نیز قطع برق و گازساختمان، عملیات خود را آغاز كردند، در ادامه تصریح کرد: گروه اول نیروهای آتش نشانی با استفاده از یك رشته لوله آبدهی توانستند شعله های آتش را مهار كرده و به طور كامل خاموش کنند و همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به جستجوی محبوسین احتمالی پرداختند که موفق شدند یک مرد را از محل آتش سوزی خارج کرده و جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
افسر آماده منطقه 2 عملیات آتش نشانی بیان کرد: با توجه به متصاعد شدن دود بسیار زیاد در محل آتش سوزی، نیروهای آتش نشانی با استفاده از فن مكانیكی اقدام به تخلیه دود از ساختمان كردند و همچنین تذكرات ایمنی لازم را به مالك و ساکنان ارائه کردند.
گفتنی است علت بروز این آتش سوزی در حال حاضر توسط كارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.م2
عکس: سعید حسنی


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118779