انجمن مدیران ساختمان

7691
مهار بموقع آتش سوزی در کانال برق ساختمان 6 طبقه مسکونی
تاریخ : 1398/5/10 11:27: کد خبر : 7691
آتش نشانان با مهار به موقع آتش سوزی در قسمت رایزر برق ساختمان 6 طبقه مسکونی، از انتشار شدید دود در این ساختمان واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی جلوگیری کرده و ساکنان آن را از میان دود به سلامت خارج کردند.
مهار بموقع آتش سوزی در کانال برق ساختمان 6 طبقه مسکونی
به گزارش پایگاه خبری 125، هنگامی که ساكنان یك ساختمان مسكونی در محاصره دود قرار گرفتند بلافاصله ساعت 8:30 دقیقه روزگذشته با سامانه 125 تماس گرفته و از آتش نشانی كمك خواستند.
بر اساس این گزارش، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به محض دریافت این خبر بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 10 را به محل حادثه دربزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از خیابان جلال آل احمد، خیابان محمدی روانه کرد.
اسماعیل گشایش رئیس ایستگاه 10 سازمان آتش نشانی تهران با اعلام این که آتش سوزی در قسمت رایزر برق رخ داده بود، گفت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم، دود بسیار غلیظی از طبقه همکف تا سوم این ساختمان6 طبقه 2 واحدی را در بر گرفته بود.
وی با اشاره به این که این اتفاق زمانی رخ داد که ساکنان در داخل واحدهای خود بودند، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول به سرعت به تخلیه ساکنان پرداختند و گروه دیگر از آتش نشانان هم بلافاصله با استفاده از تجهیزات موجود اقدام به خاموش کردن آتش در طبقه همکف کردند.
گشایش در ادامه اظهار داشت: به رغم انتشار شدید دود در داخل این ساختمان، به هیچ یک از ساکنان و افراد حاضر در این ساختمان آسیب جانی نرسید.
رئیس ایستگاه 10 با اشاره به تخلیه دودهای انتشار یافته در داخل این ساختمان6 طبقه، خاطرنشان کرد: حدود 15 نفر از ساکنان با کمک آتش نشانان به سلامت از داخل ساختمان خارج شدند.
وی در مورد علت بروز آتش سوزی نیز ابراز داشت: تحقیقات بیشتر در این خصوص هم اکنون از سوی کارشناسان منطقه سازمان آتش نشانی در حال انجام است.م2


عکس: روابط عمومی منطقه2


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118790