انجمن مدیران ساختمان

7729
دفتر نمایندگی سازمان آتش نشانی در ساختمان شهرداری راه اندازی می شود
تاریخ : 1398/5/22 11:24: کد خبر : 7729
دفتر نمایندگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برای نخستین بار در ساختمان مرکزی یکی از شهرداری منطقه 12 راه اندازی می شود تا در زمینه فعالیت های هماهنگ بین دو سازمان، تسریع و سهولت بیشتری صورت بگیرد.
دفتر نمایندگی سازمان آتش نشانی در ساختمان شهرداری راه اندازی می شود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، این تصمیم در پی دیدار مشترک هفته گذشته مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و شهردار منطقه اتحاذ شد.
بر اساس این گزارش، هفته گذشته نشست مشترک مدیران شهرداری منطقه 12 و سازمان آتش نشانی برگزار و طرفین در خصوص راه کارهای ارتقای سطح ایمنی در این منطقه پرجمعیت بحث و تبادل نظر کردند. در حاشیه این نشست مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی با اشاره به بافت تاریخی و جمعیت شاغل و ساکن در منطقه 12 تهران گفت:« با توجه به وجود بافت تاریخی، مراکز تجمعی و اماکن کاری در این منطقه، لازم است به طور منظم تمامی اماکن تجمعی و تاریخی و ارزشمند مورد بازدید ایمنی قرار گیرد تا از بروز حوادث و آتش سوزی ها و وارد آمدن خسارات جانی و مالی پیشگیری شود.» علی محمد سعادتی، شهردار منطقه هم در همین روز با اشاره به آمار حوادث و سوانح در منطقه و همراهی سازمان آتش نشانی با مدیریت شهری در این منطقه پایتخت خاطر نشان کرد:« با همکاری سازمان آتش نشانی، اقدامات بسیار خوبی در راستای ایمنی این منطقه و مخصوصا بازار تهران صورت گرفته است. معتقدم در آموزش شهروندان باید بسیار فعال بود تا شهروندان اصول ایمنی را فرا بگیرند و در نهایت آمار حوادث در منطقه کاهش داشته باشد.»
بعد از گذشت یک هفته از این نشست کارشناسی، فعالیت عملیاتی در جهت تلاش برای ارتقای سطح ایمنی منطقه 12 آغاز شده و در نخستین گام، شهرداری منطقه 12 از راه اندازی دفتر نمایندگی آتش نشانی در ساختمان مرکزی منطقه خبر داد. بر اساس این خبر، قرار است طی روزهای آینده نمایندگان سازمان آتش نشانی جهت فعالیت در این دفتر معرفی و آغاز به کار کنند.
شهردار منطقه 12 با تایید این خبر به پایگاه خبری 125 گفت: «این تصمیم با توافق طرفین اتخاذ خواهد شد و قرار است با حضور این نمایندگان، چابک سازی سازمانی و تسریع در انجام ماموریت ها و پاسخگویی به شهروندان در اولویت فعالیت ها قرار گیرد.»دفتر نمایندگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برای نخستین بار در ساختمان مرکزی یکی از شهرداری منطقه 12 راه اندازی می شود تا در زمینه فعالیت های هماهنگ بین دو سازمان، تسریع و سهولت بیشتری صورت بگیرد.



لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118874