انجمن مدیران ساختمان

7730
پنج کودک در آتش سوزی مهد کودک در پنسیلوانیا جان باختند
تاریخ : 1398/5/22 12:48: کد خبر : 7730
آتش سوزی بامدادی در یک ساختمان در پنسیلوانیای آمریکا که محل نگهداری کودکان بود، موجب کشته شدن پنج کودک و مجروح شدن مالک ساختمان شد.
پنج کودک در آتش سوزی مهد کودک در پنسیلوانیا جان باختند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری 125، به گفته "گای سانتون" رییس آتش نشانی ناحیه اریه؛ این آتش سوزی ساعت 1:15 بامداد روز یکشنبه در ناحیه اریه در شمال غرب لیک تاون رخ داد و در این حادثه پنج کودک 8 ماهه تا 7 ساله جان خود را از دست دادند.
"والری لاکت اسلاپسکی" که در خیابان مجاور این مرکز زندگی می کند و مادر بزرگ چهار نفر از بچه هاست، گفت: به دلیل این که والدین این بچه ها(دو نفر پسر و دو نفر دختر) شب کار هستند آن ها را به این مرکز سپرده بودند و حدود یک سال از آغاز نگه داری کودکان در این مرکز می گذرد، بنابراین ما می خواهیم بفهمیم چگونه این اتفاق وحشتناک رخ داده است.
مالک این مرکز برای درمان به بیمارستان منتقل شده است و یکی از همسایگان هم در این حادثه مجروح شده است. بازرس ارشد حریق آتش نشانی "جان ویدومسکی" به خبرنگاران گفت: "به نظر می رسد آتش از اتاق نشیمن در طبقه اول آغاز شده است." دو نفر از بازرسان حریق آتش نشانی و سه نفر از کارآگاهان پلیس اریه که در زمینه بازرسی حریق آموزش دیده اند، مسئول بررسی علت این آتش سوزی هستند.