انجمن مدیران ساختمان

7738
ایستگاه جدید 110، سامانهA.V.L و نمایشگاه تجهیزات عملیاتی آتش نشانی
تاریخ : 1398/5/26 16:31: کد خبر : 7738
آیین افتتاح ایستگاه 110 آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با حضور شهردار پایتخت، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و مدیران ارشد شهری در محل باغ موزه کتاب تهران و مجموعه فرهنگی گردشگری اراضی عباس آباد برگزار شد.
ایستگاه جدید 110، سامانهA.V.L  و نمایشگاه تجهیزات عملیاتی آتش نشانی
به گزارش پایگاه خبری 125، آیین افتتاح جدیدترین ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران صبح امروز با حضور دکتر پیروز حناچی برگزار شد. در حاشیه این مراسم، شهردار پایتخت از نمایشگاه تجهیزات و توانمندی های موجود در این سازمان بازدید و از نزدیک در جریان تجهیز این سازمان به این تکنولوژی قرار گرفت.
نردبان 64 متری، بالابر 56 متری، نردبان مفصل دار 32 متری، نردبان 30 متری، پمپ واریسکو، فن تونلی، فن معمولی و البسه کامل عملیاتی از جمله وسایل و تجهیزات مستقر در این نمایشگاه بود.
همچنین یادبود شهدای پلاسکو که شامل تجهیزات و البسه شهدای ساختمان پلاسکو بود نیز در این نمایشگاه در معرض دید مدیران شهری قرار گرفت.
رونمایی از سامانه A.V.l به عنوان سامانه ردیاب و جی پی اس خودروهای آتش نشانان از دیگر برنامه های اجرا شده در حضور شهردار پایتخت بود. با مجهز شدن کلیه خودروهای عملیاتی به این سامانه، امکان دسترسی و نظارت و همکاری ستاد فرماندهی با نیروهای عملیاتی در حین عملیات وجود خواهد داشت.
رونمایی از سایت جدید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی پایتخت از دیگر اقدامات شهردار تهران در این بازدید صبحگاهی بود. سایت جدید 125 با محوریت اخبار و گزارش های آموزشی و راه های مشارکت بیشتر شهروندان در نظارت بر ایمنی پایتخت، از صبح امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
عکس: حمیدرضا خانکشزاده


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118903