انجمن مدیران ساختمان

7747
سقوط پیمانکار ساختمانی از ارتفاع
تاریخ : 1398/5/28 13:37: کد خبر : 7747
پیمانکار ساختمانی پس از سقوط از ارتفاع در داخل محل گود برداری شده پروژه در حال ساخت، مصدوم و روانه بیمارستان شد.
 سقوط پیمانکار ساختمانی از ارتفاع
به گزارش پایگاه خبری 125، در پی اطلاع رسانی این حادثه توسط کارگران یک پروژه ساختمانی به سامانه 125 آتش نشانی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 16:41 عصر روز گذشته نیروهای ایستگاه 69 و 114 این سازمان را بی درنگ به محل حادثه در دریاچه چیتگر، بلوار امیر کبیر، خیابان اقاقیا، برج های آنا اعزام کرد.
ناصری نظری معاد رئیس ایستگاه 44 سازمان آتش نشانی تهران با اعلام این که محل حادثه یک پروژه ساختمانی است که به عمق بیش از 20 متر گودبرداری شده بود گفت: پیمانکار این ساختمان در حال ساخت که مردی 30 ساله بود ناگهان در حین کار از ارتفاع تقریبا 15 متری به محل گودبرداری سقوط کرده بود.
وی با اشاره به این که شخص به دلیل مصدومیت شدید قادر به حرکت نبود، تصریح کرد: آتش نشانان ضمن ایمن سازی اولیه محل حادثه، با احتیاط کامل و رعایت نکات ایمنی، پس از مهار و تثبیت کردن شخص برروی برانکارد، با استفاده از تاورکرین این مصدوم را از اعماق محل گودبرداری به سطح زمین منتقل کردند.
نظری معاد خاطر نشان کرد: این مصدوم پس از انتقال به خارج محل گودبرداری شده توسط نیروهای آتش نشانی برای مداوا و اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.
وی افزود: علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناس آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.م1
عکس: پیام بیات


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118923