انجمن مدیران ساختمان

7749
یک منزل مسکونی در شهرک ولی عصر آتش گرفت
تاریخ : 1398/5/28 16:31: کد خبر : 7749
آتش سوزی یک واحد مسکونی در شهرک ولیعصر(عج) با تلاش آتش نشانان خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.
یک منزل مسکونی در شهرک ولی عصر آتش گرفت
به گزارش پایگاه خبری 125، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، آتش نشانان ایستگاه 38 و گروه امداد و نجات 5 به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 12:56 دقیقه دیروز به محل حادثه در بلوار معلم، خیابان خیابان کرمانی رهسپار شدند.
داود قلی زاده معاون منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: یک واحد آپارتمان 60 مترمربعی در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه مسکونی کاملا شعله ور شد ودود بسیار غلیظی همه قسمت های این ساختمان را فرا گرفت.
وی افزود: نیروهای عملیات بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی وارد ساختمان شدند ودر مدت زمان بسیار کوتاهی شعله های آتش را مهار و به طور کامل خاموش کردند.
قلی زاده ادامه داد: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به جستجوی افراد محبوس شده احتمالی پرداختند که خوشبختانه هیچ کس در ساختمان حضور نداشت.
معاون منطقه 4 عملیات با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از تحویل محل حادثه به مالک ساختمان، به ماموریت خود پایان دادند.م4
عکس: ایستگاه 38


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118927