انجمن مدیران ساختمان

7764
آتش سوزی ساختمان قدیمی در خیابان منصور
تاریخ : 1398/6/2 16:27:0 کد خبر : 7764
آتش سوزی ساختمان قدیمی در خیابان منصور با تلاش آتش نشانان خاموش واز سرایت آن به اطراف جلوگیری شد.
آتش سوزی ساختمان قدیمی در خیابان منصور
به گزارش پایگاه خبری125، شب گذشته زمانی که همسایگان خانه قدیمی دو طبقه متوجه ی بروز آتش سوزی در ملک مجاور شدند در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیز ساعت ۲۰:۳۵ شب گذشته با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه ۹۹، آتش نشانان را به همراه تیم نجات ۲ روانه ی خیابان منصور، تقاطع خواجو کرمانی کرد.
مسعود حکاکی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه گفت:آتش سوزی طبقه ی اول یک حیاط کلنگی ۷۰متری ضمن اینکه تمام طبقه ی پایین را شعله ور کرده بود باعث سوختن یک دستگاه موتور سیکلت نیز در داخل حیاط و متواری شدن ساکن آن شده بود.
وی افزود: نیروهای عملیات با توجه به بافت قدیمی و پرتردد بودن محدوده بلافاصله پس از کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی وارد ساختمان شدند و همزمان با جلوگیری از سرایت آتش به طبقه ی فوقانی به جستجو در داخل ساختمان برای اطمینان از عدم وجود محبوس شده پرداختند که خوشبختانه در زمان وقوع حادثه تنها شخص حاضر در منزل، از آن خارج و ساختمان خالی از سکنه بود.
حکاکی تصریح کرد: با خاموش کردن کامل آتش، لکه گیری محل، ایمن سازی آن و تحویل به عوامل انتظامی، آتش نشانان با هماهنگی ستاد فرماندهی به عملیات خود پایان دادند.
علت این حادثه توسط کارشناس منطقه بررسی می شود.م8
عکس: مهدی دانه چین


لینک منبع : http://125.tehran.ir/default.aspx?tabid=108&ArticleId=118957